At some point every rose has to die.

Yes jag är stolt över mej själv. Jag käkade ingen glass igår! Istället drack jag jävla massa vatten (det var ju så jävla varmt). Vatten=nyttigt=snyggare kropp.
Dagen idag började no good. Vaknade upp och kände mej allmänt plågad. Hade konstigt nog ingen lust att gå upp. Men jag masade mej upp och la mej i min egna säng och glodde på tv. Kände mej helt febrig hela morgonen (eller ja, morgon och morgon), låg och skakade av köld. Men nu jävlar har jag fått upp värmen i kroppen, jag kan det där bra haha ;)
Mor & far kommer nog hem från stugan lite senare idag. Känns en aning tråkigt men det gör inte så mycket. Kan behöva dom nu för jag slarvar jävla mycket med maten annars. Jaja, det är som det är.
För övrigt har min bror varit väldigt omtänksam. Jag blir chockad varje gång han pratar och ringer till mej. Jag antar att en del av honom vet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0