det är ju onsdag idag?!

Hey again.
Så kvällen har varit rätt händelserik.
Träffade joel och så. Först försökte han lär a mej spela gitarr - smoke on the water. Det gick uruselt så vi gav upp ganska snabbt. Vi började kolla på en film, morgan pålsson tror jag den hette? När filmen var slut gick vi en runda och bara pratade. Trevlans :)
När jag kom hem satte jag mej vid datorn och nördade lite. Så tittar jag ut genom fönstret och ser några killar stå och vinka att jag ska komma ut. Så jag går ut och då står ballen, henke, mattias och jenssen där.  Dom sa att dom hade stått där en halvtimme och kollat vad jag gjorde och skit. Haha, jag hade inte ens märkt det! Dom ville iaf att jag skulle hänga med dom, så det gjorde jag. Mattias slängde in mej i en buske, det tyckte han var kul. Menmen, vi drog hem till mattias och kollade på tvn & snackade. Det var najs. Ballen skjutsade mej hem också, fast det var jävla svårt att komma på så henke fick lyfta mej ;D
Nu sitter jag här och ugglar igen & planerar morgondagen. Men vafan, det är bara torsdag imorgon kom jag på nu?! Jag trodde det var fredag imon! :o
Åh, jaja. Det blir nog en bra dag ändå.
Puss!

Kommentarer
Postat av: rosa ferrari

saknar dig

2008-08-08 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0