I can taste you on my tounge.

Igår åkte jag ner till Julia i skummeslöv. Helt oväntat hade familjen bestämt det, så jag fick gå med på det. Sov hela bilresan. Fy fan vad skönt. Bästa grejen på länge.
Men det var så skönt att träffa min julanta (grisela) igen.
På kvällen cyklade hon och jag in till donken i mellbystrand. Ungefär en mil var det, så man var lite lagom seg när man kom fram. Vi köpte red bull och nån kaffe-drink på donken. Utanför donken så var det helt klart några killar som spanade in oss. Men både julia och jag var så.. sega? Jag vet inte, vi var iaf inte raggnings sugna.
"Livet är påfrestande".
I alla fall. Hon, jag och felix skulle ligga ute i friggan. Dålig idé tycker jag. Att sova med dom två är inte det lättaste eftersom båda pratar i sömnen. Dom hade tydligen haft ett samtal inatt i sömnen. Haha.
Eftersom det var så dåligt väder idag for vi till helsingborg. Shopping såklart.
Inatt ska jag få sova! Det ska bli super.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0