I got soul but I'm not a soldier

Så festen i fredags var väldigt bra. Har inte fått några bilder än från den bara, lite synd men dom kommer nog snart.
Jag hämtade upp angelica på stationen vid 6, sen stack vi hem till mej och började göra oss iordning. Julanta kom även vid halv 8 typ.
Sen drog vi ner och köpte läsk & då stötte vi på tre killar från diö som jag skrek: Fett gille ikväll! till. Dom bara: öööh va?
Så jag kände mej dissad men när vi träffade dom på festen senare sa dom att dom hade blivit rädda men tyckte jag var ball. Haha yo!
Men det  var mkt trevligt folk på festen oså. Bra kväll.
Igår gjorde jag inte ett skit, eller jo mamma hade "samtal" med mej. Haha, ibland är hon pinsam. Menmen, hon har rätt ibland iaf.
Idag har jag inte heller gjort ett skit (Förvånande?), för imorgon börjar skolan igen. Det känns.. Hmm, varken bra eller dåligt. Det ska ju bli rätt bra att träffa alla igen, men jaja. Första dan lär man ju överleva för julanta sa till mej att vi bara går till 12. Inte fel.
Nu ska jag duscha och sen leta upp något med socker i att äta, eller ja.. kanske chips? Har extremt sug på något.
Pusshej!
(FAN GÅR DET INTE LADDA UPP EN BILD NU FÖR DÅ?, ursäkta språket)

Kommentarer
Postat av: j-j-j-julanta!

vilket språk? ^o)

2008-08-17 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0