I miss you.

Igår drattade jag och julia ner till byn för att leta kläder. Inget kap, så vi stack till Ikea och käkade.
På kvällen ringde ballen och sa att mattias hade krockat och att ambulansen och polisen & hela skiten var där. Det värsta var att det hade hänt 2 gator från mitt hus och att vi inte hade märkt något.
Jag och julia fick panik och drog dit så snabbt vi kunde. Det visade sej att en bil hade struntat i högerregeln och bara kört rakt fram, så hade mattias kommit med moppen och kört rätt in i bilen.
Jag vet inte riktigt hur han mår nu men ballen och dom sa att hela hjälmen var blodig och att han hade betit rakt in i läppen så tänderna hade ställt sej som ett V? Eller något?
Läskigt var det iaf.
Efter att gabbe hade pratat med polisen och allt hade lagt sej drog alla hem till henx.
Vi kollade på film och satt & snackade i garaget haha.
Ikväll ska julia ha fest så jag och angelica (& kanske andy?) ska sova där.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Julia

och kankse any(?) hahaha.

2008-08-12 @ 15:50:58
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0