I see the good sides of you, even if no-one else does.

ay.
Dagen idag har varit väldans bra. Första dagen i skolan, hände inget särskilt & det var rätt drygt för jag var så trött. Men trevligt att träffa en del igen.
Vi fick sluta kvart i 12 och då stack jag och julanta ner till byn för kaffe & glass. Träffade även på öscan, haha. Kan säga att jag förvånade julanta med ett och annat. Dessutom hjälpte jag några tyskar att hitta till ett fik, jag har varit himla social idag. yesbox.
sedan när vi skulle till netto mötte vi henke, ludde, jp & andy. Dom ville att vi skulle hänga med dom & käka på krikos, så det gjorde vi. Eller ja, vi kollade på när dom käkade sina kebabrullar.
Sen satt vi och snackade & drog hem till henke för mer prat. Sen skulle dom ner till gymet, så vi hängde på efter ett tag. Satt i solarie-rummet och slöade.
Det började dock regna efter ett tag, så julanta och jag köpte godis & åkte sen hem till mej och kollade på film.
Alltså en bra start på skolan, höhö.
Imorgon väntar lektioner, och idrott! Jag som har sååå himla bra kondis (ohno!). Haha jaja det ska gå fiint.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0