I'm gonna figure this shit out.

Hey.
Igår gjorde jag inte mycket mer än att hänga med mor att träna. Far hängde även med. Det var jobbigt som fan, men känslan som jag hade efteråt var helt oslagbar. Det kändes som att alla problem i världen hade försvunnit och det hade ju varit skönt.
På kvällen kom S och mötte mej. Vi gick en runda och hamnade till slut hos domina där det var fest.
Jag hängde en hel del med henke som var snällare än någonsin (går det?). Han tog hand om mej hela tiden, frågade hur jag mådde och lyssnade på mitt gnäll om problem hit och dit. Hur orkar han bry sej? Jag är tacksam iaf.
Nåväl, efter att grannarna hade ringt polisen (efter lukas hade slagit sönder en glasruta) så fick alla eld i röven. Vi drog till skolan, jag på henkes styre! Men jag kände att det bara var allmänt drygt att sitta där, så henke skjutsade hem mej.

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Just nu sitter jag och fixar naglarna & lyssnar på musik.
Ikväll ska jag träffa J. Ett tag sen, så det blir nog fint.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0