In many ways you're the halo, that keeps my spirit alive

Ojoj, igår var det full rulle (nästan).
När julia och jag skulle cykla till mej efter skolan hamnade vi mitt i ett ösregn, wiho! Hade inte en torr fläck när vi kom fram. Vi käkade upp glassen från igår sen stack vi ner till byn för att göra några ärenden. Efter vi hade varit på apoteket och julia hade gjort bort sej rätt rejält stack vi till stationen för att dela på en kycklingtallrik. Fy så gott!
Sen drog vi till lindex och köpte lite grejer.
På kvällen tränade jag! (ojoj!). Med mamma & några fler, det var faktiskt ganska roligt haha.
Idag hängde julia med mej hem igen, båda somnade haha. sen tror jag att jag pratade i sömnen med henne, för hon sa att jag hade sagt något iallafall. Hon var tvungen att dra hem för hon skulle till stugan.
så jag har inte gjort så mycket mer än att hjälpa pappa laga mat & nu ska vi käka den!
Pusshej!
weo
Bild från maj förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0