this is killing me.

Det har blivit vardagsrutin att sebastian går med mig till skolan nu. Han kom kvart i, men som tur var hade jag precis fått på mig kläderna.
Henke var hemma idag och jag råkade ringa & väcka han innan idrotten. Sorry mannen!
Vi slutade halv 4 och då hängde julanta med hem. Vi käkade korv & bröd. Sen cyklade vi ner till time och köpte ben and jerrys eftersom vi hade varit sugna på det hela dagen. Hade en diskussion med liza om vilken som var godast oså, så då blev vi såklart sugna.
Vi kollade på OC oså.
Imorgon så jädra ska jag få min kebab!
Pusshej

weO

Kommentarer
Postat av: Juhuliaaaaaaaaa

i cant belive that you did that cohen!

2008-08-20 @ 21:14:17
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0