tisdag/onsdag.

Nu ska jag tjabba av mej lite.
Så igår stack jag till julia vid 6 typ. Vi började göra oss i ordning och sen vid 7 kom angie. Så jädra najs och träffa henne igen.
Jag gick och mötte calle sen började det komma folkt så smått. Det blev en trevlig kväll fast jag fick för mej den dåliga idén att jag skulle gå till osby. nja fast jag kom en bit på vägen innan henke, julia, andy & max stoppade mej. Andy gav förresten mej sin tröja för byxor hade jag inte på mej och barfota gick jag. Ja herregud, vad var det med mej kan man fråga sig själv nu i efterhand. Iaf, henke skjutsade hem mej till julia så låg jag och angie och pratade en stund.
Angie och elin sov i päronens säng och jag & julia i hennes säng.
Vid 7 i morse gick jag och julia upp & började röja undan lite, sen satte vi igång disturbia och somnade till den. Längessen jag såg den.
Jag gick upp vid 1 och då var resten av människorna uppe. Så vi lagade mat och käkade. Jävligt gott måste jag säga.
Nu tror jag vi ska gå ner & köpa ben and jerrys, fast vi får se om vi pallar. Julia lovade mej att vi skulle åka till osby idag istället men hon lurade mej. 
Nåväl ha en fin dag.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Hallon ferrari

jädrit najs o träffa dig med baby, <3

2008-08-13 @ 18:31:10
Postat av: Julia

r-r-roooompa!

2008-08-13 @ 19:26:08
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0