I wish I could change your mind.

Hey.
Igår var julanta här. Vi tog det allmänt chill, drack kaffe-drink, kollade paradise hotel och annan skit. Åh vi lagade mat också, fast med Julia i köket blir det alltid kaos. Tror hon hällde i ca en deciliter körvel i stuvningen, stekte bacon i vanligt jädra smör och annan skit. Menmen, det gick att äta det haha :)
På kvällen blev det pardey! Na men typ. Det kom lite folkt hit, vi rökte vattenpipa och så. Det kom fler hela tiden. Fick lite panik ett tag att anton skulle komma hem, men det gick fint.
Kvällen avslutades med att julia och jag hängde med och tältade med några polare. Kan ju säga att det var en av våra mindre bra idéer. Vid halv 6 så fick jag äntligen lite sömn.
Max snarkade dock som ett jäkla tåg, så vi var tvungna att hålla han vaken tills alla andra hade somnat.
Julia och jag fick gå den långa vägen hem vid 11-tiden efter att julia nästan vält hela tältet och försökt väcka hela grannskapet med "wake me up when september ends". 
När vi kom hem till mej började vi städa och plocka undan lite från gårdagen.
Dock sitter vi lite i skiten nu, för jag sa till min bror att jag sov hos julia och hon sa att hon sov hos mej. Så morsan ringde imorse och frågade: sov julia hos dej inatt eller? självklart svarade jag ja, dum som jag är.
Sen fick hon ju reda på anton att jag hade sovit hos julia, så hon är jävligt misstänksam mot mej nu.
Jag tror hon kommer ringa julantas mor så är vi körda.
Det enda som kan vara värre nu är att grannarna säger till mor att jag hade fest igår. Fast det borde dom inte göra, dom började ju fan festa själva halv 8 igår på morgonen! Jag vaknade nämligen av det! Fy fan.
Nu ska jag slänga mej i sängen.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Julia

wake me up, when september ends!

2008-08-10 @ 16:18:08
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0