why am I still lonely?

Det är jäkligt drygt att gå upp på morgonen. Och detta var bara andra dan jag gjorde det. Men jag lär väl vänja mej?
Fick följe av sebastian till skolan iallafall, det var trevligt.
Vi dansade foxtrott på idrotten, hahahah! Det är rätt tråkigt men otroligt oansträngande.
På eftermiddagen hade vi sån grej där man blir i lag med hela sin enhet och ska leta upp grejer. Men jag hängde med henke, julanta & isak (som tydligen är ny). Isak är nog den mest pratsamma personen jag har träffat, hehe. Fast han var rätt trevlig, lite efterhängsen kanske.
Henke & jag seriös-snackade även lite. Sånt är alltid bra, det är som att henke alltid känner på sig att jag behöver prata & exakt om vad också. Han behövde bara ställa en fråga och då förstod jag att han verkligen känner mej bra.
Det värsta var nog att min sån grupp vann & jag hade inte gjort ett skit. Hehe.
Julanta & jag stack och hämtade mina nycklar som var hos hennes farmor & farfar (dom hade hittat dom på ormakulla). Så jag blev lycklig att få tillbaka dom.
Nu ska jag slänga mej i duschen för jag orkar verkligen inte göra ett dugg idag.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0