All because of you, I believe in angels.

Min fot ligger och sover.
Julia och jag ska ta tåget till sölvesborg idag. Hon hoppar på från älmhult och jag från osby. Fast i hässleholm måste vi vänta en timme på nästa tåg till sölvesborg. Då ska jag passa på att köpa godis och skit. Fy vad jag har längtat efter det. haha (jag är tjock). När vi har kommit till min stuga (vid 5 ungefär) så ska jag duscha snabbt som fan och sen ska vi nog åka in till karlshamn. Det är ju östersjö nu. Hoppas på att träffa mycket folk.
Vi ska iallafall stanna där tills söndag. Sen på måndag ska jag nog åka till kalmar eller öland. har inte riktigt koll på vilket. Nåja det blir nog fint, jag hoppas ju på lite solning. Kan säga att det behövs akut.
Ha en fin helg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0