Are we dancing all alone?

Tusan alltså. Jag och Julia lyckades ta fel tåg. Så fort vi kom fram till hässleholm köpte jag min biljett och vi började kolla vilket tåg det var vi skulle ta. Så vi hoppade på ett tåg till kristianstad (eftersom tågen till sölvesborg går inom kristianstad). Visst fan blev det fel. Tåget stannar i kristianstad så vi är tvungna att hoppa av där. Det löste sej till slut iallafall.
På kvällen drog vi in till karlshamn. Vi träffade faktiskt några trevliga typer. Så kvällen blev rätt bra trots allt.
Lördagen var riktigt slapp. Julia & jag satt ute och solade & pratade. Även denna kväll åkte vi in till karlshamn. Dock började det ösregna som satan så humöret var inte på topp. Fast det hade det nog inte varit ändå. Jag tror jag blev lite känslosam på slutet. Juste jag gjorde ett finfint inköp: en hood! ja en tjocketröja. Jag är väldigt nöjd.
Idag har vi inte gjort ett skvatt. Verkligen ingenting. Jag har precis slängt på en maskintvätt och ska snart hoppa in i duschen. Imorgon åker jag och kommer förhoppningsvis hem på söndag?
Jag ska göra allt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0