beach 2009?

Halli-hallå! (sören vad fult det är!).
Julia & jag låg uppe och pratade länge igår in på natten. När vi bestämt oss för att vi var tvungna att sova så börjar julia prata i sömnen vid fyra-tiden. Jävla snurrig är hon. Varje natt jag har sovit med henne har hon pratat i sömnen.
Jag lyckades till slut somna iaf. Fast jag fick inte sova så länge, för vid halv 9 ringde Julias alarm. Jag bara flög ur sängen för vi hade bestämt att vi skulle ut och gå då. Så jag tog på mej träningskläder och drack ett glas vatten. Så skulle jag fråga julia om hon skulle med eller inte, fy satan.. Den blicken hon gav mej, så jädra arg! hahaha! Jag fick helt enkelt gå ensam, eller ja jag tog med mej lite musik och sprang istället. Saaaudan vad hett det var alltså! Menmen, beach 2009 säger jag bara!
Men när jag kom hem så käkade vi lite frulle och nu sitter vi vid varsin dator. So najs.
Det ser ut att bli hett ute idag, ska passa på att (o)heta mej lite i trädgården.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0