this road is all you'll ever have.

Igår skulle jag & julia vara nyttiga. Så vi for ner till willys & handlade en massa grönsaker & dipp. Julia ville dock ta ett bya-varv så det gjorde vi. Ett problem bara var att när vi cyklade i tunneln så gick det hål på påsen & gurkan splashades i hjulet så vi fick gurk-gojs på benen. Toppen. Vi tog det rätt chill & bara strosade omkring ute, det var ju så varmt även på kvällen. När vi till slut for hem till mej gjorde vi iordning grönsakerna & satte igång sunes sommar. Mysigt med gamla mysfilmer. Jag följde julia till skolan för att sedan fara vidare till osby. Där sov jag.
Vi gick upp vid åtta för jag skulle fara hem & duscha och sånt. Det var ju konfa & julia skulle komma till mej vid 10-tiden.
Vi köpte blommor & tryckte in oss i den fullpackade kyrkan. Jag var så jäkla trött! När vi hade överlämnat våra blommor for vi till Ikea & käkade kööörv! Mums mums.
Vädret var extremt hett så i cyklade till bökhult & badade fossingarna och bara njöt av livet. Finemang.
Nu sitter vi här hos julia. Jag har nyss sovit lite, det är prima.
Inatt ska jag sova här. Det kommer bli finfint.
Ha en bra kväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

fina firren det du! ;)

2008-07-05 @ 18:10:01
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0