Do you think of it?

Jahopp. Då var det längessen jag bloggade (igen). Har inte ett skit intressant att berätta. Eller jaa.. Jag var ju i kalmar/öland förra  veckan. På måndagen var vi i kalmar, shoppade en hel del faktiskt. Blev väldigt nöjd med mina inköp. Sen såg vi på hancock. Den var rätt kass.
På tisdagen åkte vi över till öland. Där solade vi. Sen hände inte så mycket mer. Det var första gången jag tyckte det var skönt att komma tillbaka till stugan.
Resten av tiden har jag bara solat, solat och solat. Tråkigt? Ja i längden, men vafan.. Jag gillar det.
Så vissa saker har fuckat sej rejält. Eller ja, en hel del faktiskt. Helt ärligt så deppar jag inte för något av det. Fast egentligen gör jag nog det fast jag inte vet det, har drömt jättemysko saker varje natt. Om just DET/DEN. Det är lite jobbigt, för det gör att jag börjar hoppas. Sen minns jag hur det är egentligen. Not fun.
Imorgon ska mor & jag upp tidigt och träna, fy fan vad jag behöver det. Julia kommer även hem imorgon, det är exakt 9 dagar jag såg henne! Fan vad det ska bli kul att ses igen.
Förresten ska jag bo ensam med anton torsdag-söndag också. Det ska bli skönt att slippa stugan och päronen lite (helt ärligt, att umgås med dom i över en vecka är jobbigt). När dom är borta inbillar jag mej själv att jag ska börja mitt nya hälsosamma liv, får se hur det går denna gången!

If you want to play it like a game
Well, come on, come on, let's play
Cause I'd rather waste my life pretending

Than have to forget you for one whole minute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0