fuck it!

Julia, jag & mor stack till hästveda idag. Det var rätt så segt, så jäkla varmt & mycket folk. Julia & jag fick iaf den braiga idéen att vi skulle köpa en vattenpipa. Vi köpte en sån liten, tobak (körsbärssmak) och kol. Allt gick på 230 spänn. Så när vi kom hem tänkte vi så klart teströka den. När vi öppnar kartongen, där vi såg att han packade ner vattenpipan i, (han visade när han gjorde det) så är det fullt av såna grilltänger i den. INGEN VATTENPIPA! Fy fan vad arg jag var, den jävla äcklot hade lurat oss. Det värsta var att det var några som skulle köpa en precis efter oss. Undra om han lurade dom också?
Julia & jag blev mer & mer desperata. Jag menar vafan, vi ville ju ha vår vattenpipa. Vi försökte få felix att köra oss. Men eftersom han inte har något körkort var det en dålig idé. Vi försökte få anton också, men han orkade inte köra. Fast han var snäll och erbjöd sej att köpa vår tobak & kol. Vi försökte med alla lösningar som fanns, men vi fick till slut ge upp när vi insett att vi inte skulle kunna komma tillbaka. Så vi ska köpa en ny på östersjö nästa helg. Då ska vi fan kolla att den är med innan vi kommer hem.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gubbjävel, gubblävel, gubbjävel! :D:D

2008-07-10 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0