hey.

Idag gick vi tusan upp vid 10! Vi slängde i oss lite mackor & drog sedan ner till beachen vid 11. Där låg vi & latade oss till felix sa att han var hungrig vid 3. Så han gick och åt en liten bit bort på stranden. Men när vi hade varit på stranden i 5 timmar så började vi bli trötta på att stekas i den het-hetare solen. Så vi drattade hem efter solning med sjal över fejset hela dagen. Ja, jag är rädd om mitt ansikte eftersom jag blev så röd på den lilla stunden vi solade igår. Dessutom hade vi bara solfaktor 4. Inte najs. Nu sitter julia & jag och kollar på tv (väldigt ovanligt), felix ska iväg till mc donalds och jobba nu! Han jobbar till 11 så då ska jag och julia komma & hämta han. Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra mer. Vi ska nog duscha och fixa till oss och sen gå ut för att äta något. Vi får se vad det blir, jag hoppas fortfarande på min hamburger tallrik. Nåja det kommer nog bli bra.
Imorgon ska vi upp vid samma tid för att ligga & steka på stranden. Det gäller att passa på nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

steekaaaaa, steekaaaa

2008-07-02 @ 17:02:20
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0