I can change but who do you want me to be?

Jag kom på att jag glömde skriva om igårkväll! Det hände en jättepinsam grej. Felix och jag frågade varandra en massa saker, så skulle vi fråga varandra varannan gång. Så skulle jag börja, men jag ville inte säga det högt inför Julias känsliga öron. Så jag skulle skicka det som sms. Jag skickar det till kontakten på min mobil som heter felix. Felix får aldrig smset så jag ringer till kontakten, då är det någon som heter linus! har ingen aning om vem det var och smset som jag hade skickat var: har du blivit avsugen? Hur pinsamt som helst! Jaja jag överlevde, vet ju inte ens vem den där linus var.
Ikväll har jag & julia käkat kebabtallrik. Vi är fetton. Efter vi hade keeekat så cyklade vi till maxi & handlade. Sedan vidare till skummeslöv. Där var det dött läge. På vägen dit  var det en snubbe som "hank hankade". Haha. Ajust det! På vägen tillbaka till mellby också! Vi strövade omkring lite i mellby-strand & pratade med människor vi mötte. Det var trevligt. Patrik, jonas & matteo hette dom visst. Just nu sitter vi här med felix & godis framför tvn. Någon märklig film som vanligt.
Imorgon blir det tidigt till stranden. Får sova på stranden. Det blir finfint.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0