I found peace.

Nu var det ett tag sen! Vad har hänt sen sist? Inget speciellt verkligen. Jag har hängt i stugan och bara tagit det allmänt soft. Mor har färgat håret på mej (tror inte en jävel har sett skillnad). Igår tog jag tåget från sölvesborg till hässleholm. När jag ska gå och hitta en plats så är det två killar som helt plötsligt säger: "ursäkta? vill du ha en skiva?" jag tar emot singeln jag får av dom. Trevligt tycker jag.
Tågresan var annars rätt seg. Jag pratade med julia lite. Till höger om mej satt en jättemysko kille. När dom kom för att kolla biljetterna för andra gången så börjar han rota i sina fickor. Men istället för en biljett tar han upp en stor jädra bunt med hundra-lappar. Sen stoppar han bara ner dom igen. Jag vetifan om han ens hade någon biljett.
Att åka tåg ensam är inget kul.
I hässleholm kom Nicklas och hämtade mej. Vi körde till älmhult. Han släppte av mej på amigo där henke och jensen var. Senare kom även mathias och joinade.
Efter ett tag gick jag iväg med mathias jacka för det var så jädra kallt. Det jag inte visste var att hans mobil låg i den. Den har låtit hela natten.
Nu sitter jag på Nicklas dator. Han är ute och målar på huset. Men jag ska nog slänga mej och kolla på tv nu. Det är kallt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0