I love to watch you sleep.

Igår stack jag till julia vid halv 7. Där satte vi igång lite dragig musik och fixade till oss. När vi blev klara stack vi till willys där vi mötte hanna & rasmus. Någon konstig gubbe dampade även på hanna. Måste medge att till och med jag blev rädd. När vi hade inhandlat det vi behövde stack vi till henke där vi skulle förfesta. Henke var dock inte där utan var i killeberg. Men det var mysigt. Först satt vi på altanen och pratade sen gick jag & julia och mötte calle. Calle hade med sig sin vattenpipa så han, jag, lukas, julia, matthew & henkus satt och rökte i soffan i carporten. najsigt värre. När vi till slut skulle dra till ormakulla ville julia tvunget att jag skulle åka med henne. Så hon skjutsade mej och amanda tog min cykel. Alla som var på ormakulla var glada & roliga. Vid tolv-tiden kom nicklas och vi åkte hem till mej. Vi stod och spanade på några filurer genom fönstret som stod precis utanför huset. Det visade sej vara julia och några pojkar.
Eftersom det var så fete hett i mitt rum slängde jag mej i soffan efter tusen värmeslag. Fan så obekvämt. Sov inte överdrivet bra, men det är sak samma. Jag är ändå nöjd.
Idag ska jag för övrigt bara slappa hela dagen. Känner mej sjukt seg så det behövs. Hoppas bara anton är på bra humör eftersom jag får spendera hela kvällen med han ensam. Nåja, det ordnar sej säkert.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

det var verkligen jag du spanade på! ;)

2008-07-12 @ 20:03:39
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0