I still remember your voice.

Efter jag hade skrivit det inlägget igår gick jag & la mej. Sov 3 timmar. Det var fett najs. Sen stack jag till julia där vi fixade till oss lite. Vi drog vidare till henkus där det var lite folk. Det blev en rätt trevlig kväll. Förlåt rasmus för kryckan!
Det var dimmigt när jag vandrade hem.
Idag blev jag väckt vid 11-tiden. Sjukt trött var jag då. Men jag gick upp, duschade och gick ut en lååång runda med hunden. Som förresten är sjukt jobbig, fick släpa med henne hela vägen. När jag kom tillbaka plockade jag ner studsmattan och tog tag i mitt berg med stryktvätt som mamma har tjatat om hur länge som helst. Så jag satte igång musik så jag hörde ut till tvättstugan, men fy vad drygt det var att stryka allt det där. Efter det började jag röja upp lite på mitt rum, fast jag tröttnade ganska snabbt. Har nyss pratat med julia en timme i telefonen. Tusan vad beroende vi är av varandra.
Nu är jag trött igen. Nåväl jag ska inte sova än.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0