let the rain fall over me.

Sow, kvällen igår var inte toppen. Men den slutade med att jag & julia gick barfota i regnet hem till henne.
Dessutom har jag insett att dela täcke med julia är en dålig idé. Kanske för att hennes täcke är bland det minsta jag har sett, eller för att hon gillar att ha mycket täcke.
Jag sov länge idag, det var skönt. När jag vaknar har Julia diskad & börjat göra havregrynsgröt. Hon är bäst på att ta hand om mej, fy tusan vilken bra kompis jag har ska ni veta.
Idag är bara en regnig tråkig söndag, vet inte riktigt vad vi ska göra en dag som denna.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3!

2008-07-06 @ 14:32:39
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0