maybe I can share it with you?

Vi skulle ju upp tidigt idag. Så blev det inte riktigt. Vid tjugo i tolv kom vi upp. Great. Men men vi kom iväg till stranden i alla fall. På vägen dit mötte vi mannen som har spanat in felix hela veckan. Han slängde en puss till felix också. Trevligt tycker jag. Anyways, det var otroligt stekigt på stranden. Riktigt hett. När vi skulle bada såg vi en skitstor brännmanet, den var verkligen enorm. Jag har aldrig sett något liknande. Så vi flydde in mot land. När vi kom hem slappade vi sen drog felix & julia till maxi för att köpa diverse saker. Dom kommer hem med gravad lax & potatis. Det blev rätt mums.
Efter vi hade ätit pratade jag lite med bror min. Han ska joina oss till stranden imorgon. Finemang!
Nu sitter här blöt med en handduk runt mej för stollarna alhbins fick för sej att vi skulle kasta bajsvattnet i poolen på varandra. Bajsvatten = gammalt vatten fullt av döda insekter i. Felix använde mej som sköld, lite taskigt tycker jag.
När duschen blir ledig ska jag duscha sen ska vi nog dratta ut & hitta på något. Klockan 11 ikväll kommer julias släkt, då är friden slut. Men visst har vi haft en bra vecka här själva, det måste jag säga.
Puss!

Kommentarer
Postat av: arne

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW! GRAVAD LAX! spryr

2008-07-03 @ 21:26:14
Postat av: arne

lite felstavning där "spyr"

2008-07-03 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0