when you lose something you can't replace

Igår skulle jag som sagt käka hamburger tallrik. Men nej, vi käkade pizza istället. Men det var gott och så. Sedan cyklade vi till maxi & köpte godis. Vi cyklade hem & spelade kort & monopol. Efter det så gick vi in igen & började kolla på tv. Det blev en trevlig kväll i alla fall. Julia & jag delade säng & det var inte dubbelsängen för den skulle felix ha för sig själv. Så julia får ligga & trängas i enkelsängen, men mysigt är det. Fast vi låg uppe & pratade långt in på natten, det var ett under att felix kunde somna tycker jag. Idag gick jag upp vid halv 2. Eller ja, julia väckte mej då. Det är skönt att sova tycker jag.
Jag slängde i mej en macka sen skulle vi dra till stranden. Vi var där vid halv 3 tiden & solade till 5. Sen cyklade vi hem & lagade mat. Kyckling & pasta blev det, faktiskt riktigt mums. Efter maten var uppäten var vi tvungna att ta tag i vårt stora berg med disk i köket. Puh det tog en jävla tid. Men när det var klart så duschade vi, gjorde oss iordning innan vi skulle ut. Då var klockan 10 i nio och då kommer vi på att maxi stänger klockan nio. Så vi fick panikcykla dit och köpa vårt godis. Sedan spelade vi minigolf, ganska tråkigt men helt okej. Nu sitter vi här & kollar på världens konstigaste tv-program.
Imorgon har vi bestämt att vi ska gå upp halv 10 så vi är på stranden klockan 11. Det ska tusiken pressas imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh va gott med skärpmat ;D

2008-07-02 @ 13:58:55
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0