Breathe me

Idag vare brännboll i skolan, ganska tråkigt. Vi vann iaf.
Efter det skulle jag cykla hem & ta på mej bikini och äta (trodde jag), självklart hade jag glömt nycklarna! Så jag fick sitta och vänta på pappa i 40 minuter, då har jag bara en kvart på mej att äta & byta om. Tjiho!
Sedan när vi äntligen tagit oss till bökhult så var det supertråkigt väder, huhu. Kallt var det. Det var en aning drygt men Johan hade kul & kastade kakor på mej, Julia & Liza. Inte najs. Jag klarade mej rätt bra & fick bara mojs på armarna & tröjan, så det var ju fint.
Nu sitter jag här & ska snaart duscha. Ska också klura ut planerna inför ikväll & imorgon blir det skolavslutning. Frågan är bara vad man ska ha på sej. Nå väl det är inte så viktigt. Nu ska jag dra på lite musik & lattja runt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, jaa du fick ju för fasen ingenting på dej =D

2008-06-12 @ 16:37:31
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0