broken

Jag bara älskar när mamma säger att jag måste gå ut med hunden när jag precis har duschat. Jag bara älskar att visa mej bland folk då, verkligen. Men det finns inte så mycket att göra, jag drog med hunden ut ändå. Jag tänkte att det är ändå aldrig några som är där jag tar min "vanliga" runda. Självklart var det ju det! Självklart var det Joel också. Toppen. Har han inte sett mej ful tillräckligt många gånger? Jag smög förbi & svängde istället av åt andra hållet :$ Dumt! Varför är jag så mesig? Gnäll,gnäll,gnäll. Dessutom behöver jag motionera, ska nog försöka vara ute & gå mer. Det är så jäkla trist bara. Jaja jag ska inte tänka på det nu. Imorgon är det skolavslutning!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

mi lajki!

2008-06-12 @ 22:48:35
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0