Fiiis!

Hu jag gick upp vid halv 9 idag! Vid 10-tiden körde mamma mej till mellby. Men när vi kom fram så hade julia självklart inte gått upp. Så jag gick & la mej hos henne för jag var så grymt trött. Efter ett tag gick vi upp, hon käkade frulle & sen cyklade hon med mej där bak till maxi (vi hade bara en cykel). Där köpte vi munkar, sen gick vi till McDonalds och köpte milkshake. Sedan cyklade vi ner till stranden där vi käkade, lyssnade på musik, vilade & pratade. Prat om kyssar, kärlek, jordgubbar & allt fint. Vi cyklade lite till sen mötte vi felix som nyss hade slutat. Nu lockar felix håret på Julia för vi ska ut & käka om 20 minuter. Felix gnäller om att jag måste äta hamburger tallrik, så nu vet ni!
Ikväll ska vi nakenbada.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0