fontänen

Uh idag åkte vi ju till eksjö. Bilfärden upp dit kan sammanfattas med mycket skratt, mycket ätande + att Julia fick sitt nya smeknamn fontänen av okänd anledning haha. I eksjö så kollade vi på huset mamma växte upp i, tråk. Sen åkte vi in till det som kallades centrum. Ännu mer tråk. Till slut åt vi & sen for vi iväg till Jönköping. Där skulle vi shoppa på nåt som hette A6. På H&M såg jag en jag har bevakat (utan anledning) på bdb jättelänge. & sen när vi var på carlings så var han snubben som jobbade där lite halvt skum. Han sa tja till mej & julia & sen bara pekade han & tittade på mej och sa: tja hehe. Precis som han kände igen mej eller något. Sen när jag skulle betala t-shirten så kollade han så där som han kände igen mej igen. Sen sa han: ha det bra! Haha så lustigt var det, visste ju inte vem han var. Men det var trevligt att shoppa lite igen. Men det blev bara en mascara, en t-shirt, en tidning & godis. Ja just det, jag & julia åt mcflurry bilar också. Mums.
Förresten har vi varit så överfnissiga & flummiga så det inte finns mer fniss kvar idag. Tror båda var ganska trötta. Kan iofs förstå varför Julia var det eftersom hon sov på Felix matta inatt! Hon är allt lustig. Det blev trots allt en rätt bra dag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

yees, jag är konstig :) men du gillar´t!

2008-06-25 @ 17:44:00
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0