gone.

Jaha ja, jag skulle slänga upp lite bilder så hittar jag inte usb-sladden. Great. Det får bli någon annan dag.
Som sagt julia var här idag. Vi drattade ner till Ikea & käka körv. Mums. Sen så for vi vidare till stationen där vi fixade våra biljetter. Japp det blir lund imon. Problemet är  bara att vi vill till topshop, vi hittar dock inte till topshop. Vi hittar inte alls i lund för vi har bara varit där en gång innan. Men vi hoppas på att det ska gå bra, annars får vi väl fråga oss fram.
Nåväl Julia & jag var lite segisar ett tag men till slut kollade vi på hip hip hora. Mysig film, ska nog se den fler gånger. Haha. Men imorgon blir det som sagt upp tidigt, så jag ska nog sova om ett tag. Bara sjukt tråkigt att sova ensam. Hihihi. Jag börjar bli snurrigt lycklig, glad för att jag har det så bra ändå.
& just det, midsommar ser ut att bli firad i mellby med söta julia såklart.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Den blir väl kuligt!

puss sötnos! <3

2008-06-18 @ 22:43:15
URL: http://juliame.devote.se
Postat av: Alexandra

det är så irriterande då man inte hittar saker, min USB sladd är ALLTID borta då jag ska ha den :P

2008-06-18 @ 23:54:09
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0