Graaauw!

Huuhu provet gick ju verkligen inte bra! Kunde inte en enda fråga, men det känns super :)
Nåväl, Julia & jag var snällingar och köpte tårta för det var Biggans sista dag. Fint.
Huuuum, sen åkte vi ner för en "shoppingrunda" i byn (jo tjena!). Hittade en t-shirt, ska lägga upp bild på den senare. Nåväl tyckte det var lite torrt utbud av kläder (SNAAAARK!). Sedan skulle jag köpa hårfärg men det var en jobbig tant där som höll på så jag ångrade mej. Vet ju inte ens hur jag vill färga det (ännu mera SNARK!). Så jag sket i att!
Vi köpte godis istället. Super. Just nu sitter jag hemma hos Julia, eller ja.. Hon sitter under mej, men annars är det bra!
Imorgon är det dags för brännboll & bökhult (Böghult hälsar Julia). En aning tråkigt kanske om det ska regna. Jaja det här blir ju inte lite tråkigt för någon att läsa, nej då inte alls.
Åh förresten höll nästan på att glömma! Någon konstig kille ville ha min msn & svaret blev: tyvärr jag har flickvän.
HAHAHA dagens garv.
Hoppas alla får en fin dag
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag garvar satan! ^^ <3

2008-06-11 @ 22:23:31
URL: http://juliame.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0