hallon-ferrari

Huhuuu idag kom min lilla hallon-ferrari hit. Det var mysigt, vi pratade & kollade på mean girls (gråt inte nu julia!). Hon flyttar förresten till helgen! Usch, fy & blä! Kommer sakna henne som attan!
Sedan har jag inte gjort så mycket mer, eller jo. Jag & bror bakade kladdkaka. Eller ja han gjorde ju inte så mycket, han är riktigt dålig på sånt faktiskt! Visste inte hur man satte ihop formen, hur man smörjde den. Lite irriterande, men han var glad i alla fall. Det blev gott! (min förtjänst?).
Imorgon ska jag, mormor lilla, mamma och Julanta åka till eksjö. Vet inte riktigt vad vi ska göra där men mamma ville visa var hon växte upp. Nåväl det kan bli soft, låter lite tråkigt men min snorre (julanta) är ju med. Då blir det nog bra!
Haha måste bara berätta det här!
Anonym var jobbig så jag frågade denna: & vad är ditt problem? Svaret blev: mitt problem är att mina vingarna på trosskydden fastnade i könshåret.
HAHAHA jag skrattar så jag nästan lipar! Fy tusan!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

braa rumpa!

http://www.tidningsfakta.se/tidning/f/frida/

2008-06-23 @ 23:56:19
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0