Huhu duktigt amanda!

Jodå jag skulle ju plugga igår.. Hur gick det då? Superdåligt! Jag pluggade ingenting och helt plötsligt fick jag oväntat besök, men som tur var hann jag duscha och fixa mej innan. Han fick så snällt vänta.
Vi kollade på fotbollen & så, mycket trevligare än att sitta och plugga ensam.
Men hur svårt kan provet vara? Jaja, Mårten kanske är snäll pojke & låter mej plugga på tyskan (hoppas hoppas).
Hum.. Jag tror jag vill säga förlåt. Jag vet att jag sa vissa onödiga saker igår, men jag vet inte jag var väl lite nervös kanske. Jag menar det inte iaf, hoppas du vet det.
Nu borde jag väl dra mej till skolan, fy & blä! 3 dagar kvar nu.
Jaja jag lägger in lite bilder lite senare, sak sammaaaa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0