I can't trust myself with you.

Jaha då var det tisdag.
I skolan var det lugnt och sista lektionen bidde det film.
Liza hade dock svårt att koncentrera sej & tafsade på mej istället, hah!
Nåväl, efter cyklade jag hem & det blåste inte lite. Fick plocka ut minst ett kilo grus ur ögonen när jag kom hem!
Eeeh imorgon har vi prov! Det blir nog att plugga lite på det kanskeee kanske, tråkigt värre.
Meeen imorgon ska julia även färga mitt hår och köpa kläder med mej, hihi :)
& ja just det, andré ska låna kläder av mej för han ska vara emo. ja skumt, tydligen var jag den första bästa han kom på när han tänkte emokläder!
han vill även att jag ska hälsa att han är en stooor filur!
Så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0