I got you.

Nu var det ju ett tag sen jag bloggade sist. Har ju inte haft tid & så.
I torsdags var ju jag & julia i lund. Direkt när vi klivit av tåget får vi varsin tidning & frågan:"Letar ni efter något särskilt" av den där tidningskillen. Han var schysst och hjälpte oss att hitta till centrum. Direkt efter vi har gått ifrån tidningskillen så är det någon gubbe som sitter på en cýkel & säger: "har ni möjlighet att få över mitt ben på rätt sida". Vi fattar inte vad han menar & tycker det är skitläskigt. Så vi pinnar på därifrån. Vi hittar till slut till centrum men inte till topshop dock. Så vi frågar på resecentrum & får då reda på att vi är tvungna att ta en buss ut till ett köpcentrum där topshop finns. Vi åkte ju till lund för att handla på topshop men när vi kommer dit blir vi så besvikna. Fanns inget vi ville ha där. Det var iallafall en bra dag.
Fredag: Själva midsommarafton. Julia kom till min stuga i sandviken. Vår plan var: ha kul! haha. vi mötte en kines på vår vandring in till sölvesborg. vi stannar & pratar med han, en riktig trevlig prick. Han bjuder in oss till att komma till stranden sen på kvällen där han & hans flickvän ska vara. Han sa att många ska vara där & dricka. Inte fel tycker vi. Senare upptäcker vi också att han är grym på att dansa, riktigt grym till och med. Både han & hans flickvän var väldigt trevliga. Just det! Angelica ringde mej på kvällen & sa: Nu ska du få prata med eddie! Så pratade vi en stund. Trevlig pys, efter det var humöret på topp!
Lördag: Har kommit hem från stugan & tog bussen till osby vid halv 5. Just nu sitter jag hos N medan han duschar. Jaha nu var han färdig. Vi får se vad vi gör. Hoppa att alla får en bra kväll iallafall.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hui Hui!

2008-06-21 @ 19:28:43
URL: http://juliame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0