I keep my promises to you

Fy tusan att det skulle ösregna när jag skulle cykla till Julia igår. Bara toppen. Så jag fick dra på mej massa kläder & försöka balansera paraplyet samtidigt som påsen försökte hänga kvar på styret. Var nära att spetsa en gubbe med det när påsen nästan trillade av. Helt toppen. Jag kom i alla fall fram helskinnad till Julanta.
Konfa-återträffen igår var dryg. Riktigt dryg. Ingenting hände. När vi fick dra där ifrån så stack julia & jag ner och köpte godis. Mums! Sen så cyklade julia med mej därbak till Johanfis för vi skulle låna fjorton suger av honom. Ja, den var ju inte så bra tyvärr. Men jag hade en trevlig kväll ändå. Mycket prat & gnäll blev det. Men det blir det alltid.
Just nu sitter Julia här & vi håller på att planera vår Lund-resa imorgon. Hoppas att det inte regnar.
Nu ska jag övertyga Julia om att vi ska kolla på hip hip hora.
Ha det bra
Puss!

Kommentarer
Postat av: juulanta

övertala på du ;)

2008-06-18 @ 16:21:28
URL: http://juliame.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0