lalala

Igår när jag & julia var ute och gjorde älmhult osäkert fick hon världens sämsta idé. Att vi skulle köra upp hennes cykel upp för en jävla brant trappa där vid viadukten. Vi fick upp den till slut men det var seeeeegt. När vi väl kommit upp insåg vi hur högt det faktiskt var. Vi stod där uppe & funderade på om det gjorde ont att hoppa därifrån. Släppte några enkronor för att lyssna på ljudet. Ja mysko-varning! Jag & julia kände oss lite som barn igen igår, gjorde massa sån skit. Haha.
Idag har jag gjort stuvning! Ja mamma fixade makaronerna & köttbullarna. Men ändå duktigt av mej att laga lite mat. Anton for iväg till Göteborg så han fick inte smaka på den. Synd för han.
Om en kvart kommer jullis hit. Då ska vi bara vara allmänt fula & kolla på mean girls, one tree hill & sånt. Det ska bli soft.
Sen nästa vecka ska kanske jag, julia & felix bo i deras stuga i mellby. Hoppas hoppas!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0