mys!

Det blev en bra kväll igår trots allt. Förlåt hum om du blev arg för det jag skrev. Du är kanske inte så dum ändå.
Julia & jag fixade oss och så, sen gick vi upp mot skolan där vi mötte N. Julia gick hem till anna banan & jag for iväg. Vi kollade på fotbollen (ja nästan) & myste. Ja just det, vi kom fram till att jag nog hade feber också. Toppen!
Efter Julia & jag hade gått hem till mej i den kalla kvällen vid halv 1 tiden så käkade vi keeex! Det blev även prat om hur våra kvällar hade varit. vi var trötta så vi blev väldigt knasiga ett tag. Okej vi är alltid det då. Nåväl vi blev väckta vid halv 2 & nu sitter vi vid varsin data igen. Nördaaaar! vi får se vad dagen bjuder på, men något trevligt ska vi nog göra.
Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra manda!

btw, jag är inte nörd, DU är nööörd! ;)



2008-06-15 @ 15:10:44
URL: http://juliame.devote.se
Postat av: Rasmus :)

menar du mej så blev jag inte arg :)

haha ;)

2008-06-15 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0