oh when it rains .

Nej det blev inte myskväll. Vi hörde att henkus skulle ha fest så vi fixade oss & cyklade dit. På vägen möter vi henkus & några glada filurer. Dom skulle till bökhult så vi bestämmer oss för att cykla i förväg. På vägen till bökhult möter vi ballen & ett stort gäng, alla ska tydligen nu till någon som heter hoffe, så vi hänger med dom. När vi kommer fram till han hoffe så är vi helt dyngsura eftersom det pissregnat. Fy det var inte kul. Men iaf, utanför hans lägenhet så står det jättemycket folk & ingen blir insläppt. Perfa. Vi står där utanför med resten av dom som inte får komma in i två timmar tror jag. Fy vad kallt det var. Till slut bestämmer vi oss för att vi nog ska dra hem. Vi säger hejdå till evelina & liza men sen ångrar jag & julia oss. Vi vill inte gå hem än. Så vi drar upp till skolan där det var fjortisfest. Där möter vi henke (äntligen!) & massa fler. Kan ju säga att de flesta inte var helt nyktra. Henkus & oliver & några till drog till folkets hus. Vi stannade dock. Det som hände där är onödigt att ta upp. Vid tolv-tiden, när jag äntligen hittat Julia, så drog vi hem. Vi käkade frallor & kollade på tv innan vi somnade , mys! Julia sover fortfarande, tror hon var trött igår.
Nej tack nu får jag höra att mamma & pappa inte ska åka längre. Hejdå ljuva livet!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0