Överkomplicerat

Igår när jag skulle gå & lägga mej hör jag någon prata i mammas & pappas sovrum. det visar sej att anton sover där (eftersom dom inte var hemma) & han pratar i sömnen! Jag hörde knappt vad han sa men det var en jäkla massa mummel. Tror det var: Ska vi äta nu när vi ska sova? Jag blev skiträdd för jag visste ju inte att någon var där inne, jag bara hoppar in i mitt rum. Haha så dumt.
Idag har jag varit segare än vanligt. Planen var att jag skulle berätta för mamma att jag har träffat en kille. Har jag gjort det? Nä! Jag har gått runt & tänkt på det heeela dagen. Men problemet är att jag vet inte exakt hur jag ska säga det. Anton får heller inte veta något än. Det blir ännu svårare då för mamma är sämst på att hålla tyst om saker.
Nej det är för överkomplicerat. Får se om jag pressar mej själv till att göra det. Nån gång måste jag väl det? Bäst att få det överstökat.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

har du inte berättat?

2008-06-22 @ 17:14:08
URL: http://juliame.devote.se
Postat av: hallon-ferarri

iiihhh det gick ju skitbra :D

2008-06-22 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0