planes.

Jahadu, jag & julia hade värsta briljanta planen för ikväll. Kommer det funka? nej, självklart inte. Jag skulle iväg & julia skulle iväg så skulle vi komma hem samtidigt till mej sen. Men sjäälvklart så förstör jävla hhm det. Ja, du är dum om du läser detta. Så nu måste vi planera om. Plus det så är vi inte hemma själva här för mamma & pappa åkte som sagt aldrig iväg för pappa skulle fixa ved. Jippi!
Vi har inte en aning hur vi ska lösa detta nu, det känns helt toppen. Men jag hoppas vi gör det, vi brukar kunna lösa saker & ting hon & jag. Ja, vi är bra.
Jag ska nog hoppa in i duschen snart. 
Hoppas alla får en bättre dag än vad vi har haft än så länge.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym.

lal

2008-06-14 @ 14:01:54
Postat av: Anonym

skrev du det manda!?

2008-06-15 @ 14:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0