tjoooofis!

Mjahaaa, måste bara säga att det har varit en väldigt bra helg! Suuuper!
Jag ska dra dagen lite snabbt:
Julia & jag kekade vår frulle vid halv 4, flingor var ju inte så mums som jag trodde dock. Sedan började vi göra oss iordning för julia skulle träffa lilla rasmus. Vi packade ihop hennes grejor & stack hem till henne. Där gjorde vi då inget alls mer än att nej vi gjorde inget förresten. Sedan drog vi till ikea där hon skulle träffa rasmus då. Även N kom. Julia & rasmus stack iväg & jag stack iväg (tjooohej!). ja, men det var en bra kväll & jag tror julia med hade det för det lät så på henne. Just nu har jag nyss käkat knäckebröd, fy tusan så gott. Senare idag ska jag nog, lyssna på musik & ätaa ett till knäckebröd (fetis!). Ha en bra daag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0