cutting your feet on the hard earth running.

Jisses vad illa jag mår!
Igår var ju matilda, liza & julia här. Fy satan vad vi käkade! Mår riktigt piss i bullen +  att jag har ont som satan i halsen & är rätt trött. woho trevlig söndag.
jaha vad har nu hänt i helgen?
Fredag: Julia & jag gick på jakt i skogarna, gjorde vi även förra fredagen. Vi hittade dock inte det vi sökte. Jag sov en liten stund, duschade oså sen kom julia hit igen. Vi fixade oss för vi trodde det skulle vara fest hos domina, även liza kom.
Det blev inte fest hos domina men vi 4 stack ut & mötte upp "ligan". Lite smådryg kväll sådär.. menmen.
Lördag: Drygade mej igenom hela dagen. Vid 7-tiden kom julia, liza & matilda. Vi hade typ tjejkväll/hemmakväll eftersom jag var tvungen att passa tobbe-lobben. dom stack ner till willys och handlade massa godis och chips oså. Sen satt vi & spelade monopol i typ 2 timmar! Sen twister & sen pratade vi mest & så. Trevlig kväll.
Söndag: Dagen började ju bra, fick hjälpa "anonym" att rymma ut ur fönstret, haha det var det fulaste jag har sett!
Just nu sitter jag och skriver på skillnaden mellan valet i Usa och sverige. Eller jag skriver inte just nu men jag ska göra det. sen blir det att skriva på tyskan & kanske börja plugga till provet. Men nej, jag tar nog det dagen innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0