feed the hunger.

Jaa dagen har ju börjat bra! Tobbe kom in och väckte mej vid halv 8. Han var blöt och käkade mej i fejjan. Sen kom han in halv 11 igen så då steg jag upp. Det är fan inte mysigt att ha han i sängen. 
Lyckades även ladda ner en trojan men jag fick hjälp med att plocka väck den.
Igår var jag seg som attan! Men jag stack till julia på kvällen. Vi cyklade till bockatorp för att leta i skogen efter en sak! haha vi irrade omkring där med en ficklampa, kolmörkt var det! Men sen kom ludde och hjälpte oss. Så vi cyklade lite med han oså. Men sen tröttnade vi på kylan så vi stack hem till julia och satt & pratade lite oså.
Idag blir det att ta det luuugnt som bara den, asskönt. Sen lite senare ska jag träffa julia för vi ska fixa oss iordning oså. Sen ska vi nog till liza för att träffa henne & matilda. Sen blir det balders!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0