I love your taste of strawberries.

Vilken kväll alltså!
Julia kom hit vid 5 så vi började fixa oss. Ja åhfan att vi är seeegast! Vid halv 8 cyklade vi ner till willys och köpte festis & powerking haha. Sedan for vi till pierre där det var förfest! Mycket trevligt, roligast var nog när gabbe skulle köra jumpstyle så trillade han över det här räcket eller så på altanen. Jag missade det dock men han berättade det sen! Haha.
Vid sådär halv 10 så skulle alla sticka vidare till balders. Julia, liza, hannes, matilda & jag åkte tillsammans. Matilda var så rolig i bilen alltså! Liza, vad gör du? Liza vem ringde? Vet du att hannes tycker han är söt? Han säger det till sig själv varje morgon!
Jp var så jävla snäll alltså! För julia hade ropat med sej några hmm jaa.. nysvenskar att dom skulle hänga med oss när vi skulle till vår gömma (i skogen). Dom var typ 10 stycken och det var jääädrigt mörkt. Men dom var rätt snälla alltså!
Den ena som jag gick med gav mig sin skjorta för jag frös som ett as! Så han gick typ och värmde mig. Men iaf.. när vi hade kommit in med dom drog dom oss till sofforna, men vi flydde från dom rätt snart.. Sen på dansgolvet drog han in mej i deras "gäng" och typ började dansa med mig. Så jag bara stirrade på jp och typ nickade. Så jp bara går fram till den här killen, knackar han på axeln, drar ut mig och skakar på huvet.
Den här killen ville mucka lite med jp sen (jag blev skraj killen var fan 89:a & ja.. nysvensk!). Men det löste sig  ;D
För övrigt var det en brabra kväll.
puss

Kommentarer
Postat av: Jullanta

haha! det fulaste är att jag inte märkte detta överhuvudtaget! ;) hahahaha!

2008-10-05 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0