If you still care, don't ever let me know.

usch jag sitter och tänker. jag saknar min hund, som fan alltså. det är så jävla jobbigt att se alla andra som fortfarande får ha sina kvar. jag vet att jag har en ny hund men det känns ändå inte som samma sak för det gör fortfarande ont. jag vet att jag suger på att prata om det öppet, men det känns liksom meningslöst.
jaja.
efter skolan stack liza, julia & jag ner till hatmans & fikade. satt där i 3 timmar! haha fy fan. liza drack nog 8 koppar te! hihi. sen hängde hon med mig hem så satt vi & lojade oss. MOHAMMED dududududududu! ja den dära låten som är så bra ;D
haha verkligen.
så hur blir helgen?
imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, men tror att det blir någon slags fest eller nåt? ja jag vet inte än.
på lördag ska liza, jag, julia & matilda har filmkväll här för jag måste passa tobbelobben! så vi ska köpa asmycket godis & glass och massa. & spela monopol tycker liza. HAHAHA! ja vi är typ 5 år! nej men man behöver ta det lite lugnt ibland.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0