I'm not lost yet.

åh jag har stort behov av att babbla idag.
Måndagar är sjukt dryga ja. Julia och jag gick och la oss i vilo-rummet på lunchen. Men det var så fult för skolsköterskan bara: Ska båda ligga?!
Haha, jaja där låg vi och sov lite. Det var naaajs.
Menmen kände mej värsta taskig idag för jag dissade andreas totalt. Han sa att jag såg risig ut & då sa jag men mina pattar är iaf inte det, inte som dina hängpattar. Haha tror han blev lite ledsen, men han får faktiskt ta det!
Nåja, julia stack hem innan sista lektionen "sjuk" som hon var ;)
efter skolan la jag mig och kollade på one tree hill och sooov till halv 7.
Imorgon ska vi simma men jag är asigt sjuk, fast jag är ju typ aldrig med & simmar så jag måste kanske? ÄH!
sen blir det plugga till tyska provet som är på onsdag, sen utvecklingssamtal & sen till haganäs igen.


mmm anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0