just to remember your face.

Vilken dag vilken dag! Den har varit otroligt bra haha.
Men börjar få ont i halsen igen efter att ha stått och skrikit i kissed a girl i folkets hus! (Fast liza var ju lite bättre och skrek solo i micken)+ Att jag skrek massa på idrotten. nej jag skriker inte hela tiden :) Iaf, idrotten var suverän. Vi hade björn! Så vi spelade eeh tempoboll tror jag. Det var sjukt roligt iaf, björn är snygg med hehehehe.
Sen klarade vi av biologiprovet med. Jag kan ju säga att jag har mina metoder till att klara det ;) & det innefattar inte det vissa tror ;D
Ja juste, en sak som har varit mindre bra var att mårten var lite tjurig idag så han gav  mig 60 minuters kvarsittning imon. Najs..
Åh en sak till, liza & jag har bestämt att vi ska sluta keka godis iaf på vardagarna. & dricka massa vatten hela tiden. Så kommer pappa hem nu när han har handlat och köpt godis. Så jag bara: Eeeh jag har slutat keka sånt. Men han bara: Ja men jag köpte wienerbröd och kammar & skorpor med!
WOHO! Han är inte duuum ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0