people always leave.

låg vaken typ hela natten inatt för jag hostade som ett as. så jag orkade inte stiga upp idag. Men skönt att vara hemma. Sov till typ halv 12 och sen har jag kollat på one tree hill hela dagen ;D
Sedan var jag på utvecklingssamtal och det gick väl braa, men upptäckte att vi hade matte & religion tills imon + prov i tyska. Så jag har suttit enda sen jag kom hem med allt plugg. DRYGT! Har fortfarande inte gått igenom allt man måste kunna imon på provet, & inte heller religionen men jag tror jag skippar den.
Imorgon åker anton till thailand! Han blir iväg i 2 månader. Jisses vad jag kommer sakna honom, men jag har försökt tvinga han att köpa kläder till mig. Får väl se om jag får något i jul :)

jösses, jag kmr sakna cheaton! g-day m8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0